-5% s kódom CAZE5
Môj košík

image
SKU :

Po potvrdení vašich nákupov vám bude odpočítaná suma vašej objednávky

V rezervácii


total des produits 0,00 €
Code -  €
Celková cena) 0,00 €

Zadať objednávku Pokračovať v nákupe

často kladené otázky


Doručenie

Systém doručovania spravuje náš partnerský prepravca. Je štruktúrovaný podľa plánu stretnutí, pri ktorých rozhodujete vy.
Môžete si teda naplánovať doručenie podľa dostupnosti.
ako to funguje? Je to veľmi jednoduché:
? O priebehu sledovania vašej objednávky vás budeme informovať vo vašom účte Cazeboo v časti „Moje objednávky“.
? Náš partner vám pošle SMS na mobilné telefónne číslo, ktoré ste nám poskytli.
? Táto správa vám ponúka dátumy harmonogramu doručenia
? Budete požiadaní o naprogramovanie dátumu pre každý balík, ktorý tvorí vašu objednávku (potom ich môžete naprogramovať na rovnaký dátum, aby ste zjednodušili príjem vašej objednávky.

V Cazeboo vás s potešením informujeme, že doručenie je bezplatné na všetky naše produkty. Týmto spôsobom nebudete musieť platiť žiadne ďalšie náklady na doručenie vašich objednávok.

Pri objednávkach, kde sú všetky produkty uvedené ako „skladom“, sa snažíme vašu objednávku pripraviť do 24 až 48 hodín. Dodacie lehoty špecifické pre každý produkt sú jasne uvedené na webovej stránke Cazeboo a v týchto prípadoch nepresahujú 5 pracovných dní.
V prípade objednávok vrátane rezervovaných produktov sa príprava a dodávka riadia najdlhším časovým rámcom, aby ste mohli dostať celú vašu objednávku zoskupeným spôsobom.
Ak si želáte rýchlo dostať produkty na sklade, odporúčame zadať dve samostatné objednávky. Prvý bude zahŕňať produkty na sklade a druhý bude obsahovať produkty čakajúce na sklad.

V súčasnosti dodávame do približne dvadsiatich rôznych krajín po celej Európe: Francúzsko, Nemecko, Spojené kráľovstvo, Írsko, Portugalsko, Španielsko, Taliansko, Belgicko, Holandsko, Poľsko, Holandsko, Dánsko, Rumunsko, Chorvátsko, Grécko, Slovinsko, Slovensko, Maďarsko, Česká republika, Litva a Lotyšsko.
Poznámka:
Je dôležité vytvoriť si účet v krajine, do ktorej si želáte doručiť objednávku.
Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete byť doručený do Francúzska, je nevyhnutné vytvoriť si účet na webovej stránke cazeboo.fr.
V opačnom prípade vám nebude možné doručiť vašu objednávku do tejto krajiny.

V súčasnosti na ostrovy neposielame. Pracujeme na rýchlom zlepšení tejto situácie a budeme vás informovať, keď bude Cazeboo schopné doručiť tovar do týchto oblastí.

Dodávky prostredníctvom nášho partnerského prepravcu sa uskutočňujú výlučne s naplánovaním termínu, ktorý si vyberiete.
To vám umožní pokojne určiť deň doručenia a byť k dispozícii po prijatí vašej objednávky.

Pozývame vás, aby ste sa obrátili na zákaznícky servis nášho prepravcu DPD a pripravili si číslo balíka. S nimi budete môcť posúdiť dôvody tohto nedostatku harmonogramu doručenia.

Odporúčame Vám kontaktovať nás prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Zároveň je nevyhnutné, aby ste kontaktovali nášho partnerského prepravcu, aby aktualizoval svoju adresu a/alebo poskytol ďalšie informácie o vašej dodacej adrese.

Niekedy dochádza k oneskoreniu pri aktualizácii informácií o odkaze sledovania. Odporúčame vám vrátiť sa k odkazu nasledujúci deň.
Ak sa tým situácia nevyrieši, môžete nás kontaktovať prostredníctvom nášho kontaktného formulára popredajného servisu v časti „Mám ďalšiu otázku k mojej objednávke“.

V prípade objednávky s produktmi v rezerve máte možnosť požiadať o zrušenie prostredníctvom kontaktného formulára. E-mail s potvrdením o zrušení vám pošleme hneď, ako bude skutočne zrušené. Ak si objednáte produkty skladom, zrušenie objednávky už nie je možné počas prípravy a expedície objednávky. Odporúčame vám kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára, aby ste našli najlepšie riešenie vedúce k zrušeniu objednávky po odoslaní.

Obvyklé dodacie lehoty sú spravidla pracovné dni, od 8:00 do 18:00.

V prípade objednávky s rezervovanými produktmi nás môžete kontaktovať cez kontaktný formulár pre odhad, či je možná zmena dodacej adresy. Pri objednávke produktov na sklade už po začatí prípravy a odoslania objednávky nie je možná zmena dodacej adresy. Môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, aby sme našli riešenie vašej situácie.

Po potvrdení objednávky je zvyčajne ťažké ju zmeniť. Systémy spracovania objednávok sú často automatizované a po dokončení transakcie môžu byť zmeny komplikované. Ak však chcete získať presné informácie o politike úpravy objednávok príslušnej spoločnosti, odporúča sa čo najskôr kontaktovať zákaznícky servis.

Termíny dodania si vyberáte Vy a náš partnerský prepravca, odporúčame Vám ho urýchlene kontaktovať, aby ste posúdili svoje možnosti zmeny termínu dodania. Ak to chcete urobiť, môžete sledovať odkaz(y) na sledovanie vašich balíkov a skontrolovať svoju schopnosť preplánovať doručenie.

Odporúčame Vám kontaktovať nás prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Zároveň je nevyhnutné, aby ste kontaktovali nášho partnerského prepravcu za účelom aktualizácie vašej adresy a/alebo poskytnutia dodatočných informácií o vašej doručovacej adrese.

Pozývame vás, aby ste sa obrátili na zákaznícky servis nášho prepravcu a poskytli nám číslo balíka. S nimi budete môcť posúdiť dôvody tohto nedostatku doručenia a/alebo oznámenia o doručení (odkaz na DPD, zákaznícky servis).

Ak chcete skontrolovať priebeh dodávky, pozývame vás na prístup k vášmu účtu CAZEBOO. V sekcii "Moje objednávky" nájdete všetky podrobnosti a informácie potrebné na sledovanie priebehu vášho balíka.
Jednoducho vyberte príslušnú objednávku a získajte informácie o aktuálnom stave doručenia. V prípade potreby nájdete aj všetky odkazy na sledovanie spojené s vašimi balíkmi.

Teraz ponúkame realizáciu našich dodávok prostredníctvom nášho partnera DPD. S naším partnerom sme sa dohodli, že vám poskytneme najlepší spôsob doručenia. V skutočnosti, s pomocou odborných znalostí DPD, sú dodávky realizované výlučne tak, že vám ponúkneme termín, ktorý si sami zvolíte. Preto je dôležité vybrať si číslo mobilného telefónu, aby ste mohli dostávať oznámenia o výbere doručenia a reagovať na ne.

Fakturačná adresa predstavuje totožnosť a kontaktné údaje objednávateľa.
Dodacia adresa predstavuje totožnosť a kontaktné údaje osoby, ktorá má prijať objednávku.
Dodacia adresa sa teda môže líšiť od fakturačnej adresy.
V skutočnosti, ak si prajete, aby vám bolo doručené na inú adresu, ako je fakturačná adresa (pracovisko, výdajňa balíkov, druhý domov atď.), máte možnosť navrhnúť inú adresu doručenia.
? Informácie požadované na doručenie vám pomôžu uľahčiť prijatie vašej objednávky.
Užitočnosť informácií, ktoré sa majú poskytnúť:
- Úplná adresa
- Meno a priezvisko
- Mobilné telefónne číslo (iba na dodaciu adresu, aby sme vás mohli informovať o priebehu doručovania, komunikáciu s doručovateľom a pod.)
? Údaje požadované na fakturáciu nám umožnia vystaviť faktúru podľa vašich potrieb.
Užitočnosť informácií, ktoré sa majú poskytnúť:
- Úplná adresa
- Meno a priezvisko
Podľa potreby máte možnosť vytvoriť viacero fakturačných a dodacích adries.

Informácie o produkte

Áno, produkty sú navrhnuté tak, aby sa dali v prípade varovania pred búrkou ľahko a rýchlo demontovať, čím sa zabezpečí rýchla a bezpečná reakcia na nepriaznivé poveternostné podmienky.

Záruka je 2 roky na všetky naše produkty.

Doplnkami kompatibilnými s našimi pergolami sú strešné plachty a sady 4 ks závesov.

Strešná plachta má Anti-UV 30+ úpravu, ktorá poskytne výraznú ochranu pred slnečnými lúčmi.

V prípade dažďa voda odteká cez stĺpiky alebo cez strechu. Niektoré výrobky sú navyše vybavené žľabmi, ktoré zabezpečujú plynulý odtok dažďovej vody.

Výrobky sú navrhnuté tak, aby odolali vetru v svetelných podmienkach, nie sú však vhodné do silného vetra.

Hrúbka dosiek je 6 mm.

Polykarbonátové dosky môžu byť biele alebo antracitovo šedé.

V súčasnosti vám Cazeboo ponúka antracitovo sivú (RAL 7016), matnú bielu, béžovú, machovo zelenú, svetlosivú a taupe.
Na nákup sú k dispozícii iba produkty a farby prezentované na stránke.

Môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára v časti „Otázka k produktu“. Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme vám poskytli všetku potrebnú pomoc a odpovedali na vaše otázky o našich položkách.

Problém s objednávkou

V prípade objednávky s produktmi v rezerve máte možnosť požiadať o zrušenie prostredníctvom kontaktného formulára. E-mail s potvrdením o zrušení Vám zašleme hneď, ako bude zrušenie účinné. Odporúčame vám kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom kontaktného formulára, aby ste našli najlepšie riešenie vedúce k zrušeniu objednávky po odoslaní.

Cazeboo vám poskytuje formulár na odstúpenie od zmluvy v našich všeobecných podmienkach predaja. Pripomíname, že na odstúpenie od zmluvy máte 14 dní od prijatia objednávky. Všetky informácie o postupoch odstúpenia od zmluvy nájdete v našich podmienkach.

Ak ste nedostali potvrdenie vašej objednávky, odporúčame vám bezodkladne kontaktovať popredajný servis. Kontaktné údaje zákazníckeho servisu nájdete na webovej stránke. Kontaktovaním nás budete môcť získať informácie o stave vašej objednávky, vyriešiť prípadné problémy a zabezpečiť správne vybavenie vašej požiadavky.

V prípade odmietnutia z dôvodu poškodených balíkov dostaneme informáciu o vrátení produktu od nášho partnerského prepravcu. Kontaktujte nás prostredníctvom nášho kontaktného formulára v časti „Mám problém s objednávkou“ a postupujte podľa postupu vytvorenia súboru popredajného servisu. Umožní nám to monitorovať situáciu a informovať vás o priebehu spätnej zásielky poškodených balíkov.

Po zaslaní informácií o objednávke a príslušných balíkoch vám budeme môcť zaslať kroky, ktoré treba dodržať, aby ste nám vrátili príslušné balíky a umožnili nám poslať vám neprijatý produkt.

Chýba vám balíček?
Najprv si môžete skontrolovať, či ste dostali všetky balíčky zahrnuté v objednávke prihlásením sa do svojho účtu v časti „Podrobnosti mojej objednávky“. Následne si budete môcť skontrolovať, či vám boli doručené všetky balíky alebo nie. Ak ste nedostali jeden z balíkov a je to spôsobené neobvykle dlhou dodacou dobou, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára popredajného servisu.

Chýbajú vám v balení nejaké diely?
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára popredajného servisu s uvedením chýbajúcich dielov a ich kódovania (urobte si úplný zoznam dielov vo vašich balíkoch a porovnajte s dielmi uvedenými v montážnom návode). V závislosti od chýbajúcich prvkov spoločne nájdeme riešenie, aby ste si mohli svoje veci poskladať pokojne!

Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára v časti „môj produkt nefunguje“, „môj produkt už nefunguje“ alebo „Nemôžem uviesť svoj produkt do prevádzky“ v závislosti od situácie. Stanovíme opatrenia, ktoré treba vykonať, aby sme našli riešenie vzniknutého problému.

Výmena tovaru momentálne nie je možná. Ak ste stále v zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy, môžete nás v tomto zmysle požiadať. Vždy nás môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára popredajného servisu.

Cazeboo ponúka službu vrátenia produktov z dôvodu ich objemu a/alebo hmotnosti. Náklady na vrátenie produktov tvoria fixné náklady 26,45 eur vrátane dane za balík + variabilné náklady v závislosti od hmotnosti balíka (pozri naše VOP). Tieto náklady na vrátenie zohľadňujú preplatenie logistických nákladov spojených s vrátením tovaru.

Zákaznícka oblasť

Svoj účet si vytvoríte kliknutím priamo na piktogram predstavujúci postavu vpravo hore.
Potom sa dostanete na prihlasovaciu a/alebo registračnú stránku, jednoducho kliknite na „Registrovať sa“.
Teraz stačí vyplniť formulár na vytvorenie účtu s vašimi osobnými údajmi (titul, krstné meno a priezvisko), ako aj e-mailovou adresou. Potom si zvoľte svoje dôverné heslo.
Všetko, čo musíte urobiť, je overiť svoj účet kliknutím na „Vytváram svoj účet“

1. Najprv musíte vstúpiť na prihlasovaciu stránku umiestnenú v hornej časti stránky s piktogramom znaku.
2. Dostanete sa na nasledujúcu stránku, kliknite na „Zabudnuté heslo“:
3. Potom jednoducho zadajte svoju e-mailovú adresu, krátko na to vám bude zaslaný e-mail, ktorý vám umožní zmeniť si heslo (e-mail môže ísť do SPAMu, skontrolujte priečinok SPAM).
4. Teraz sa môžete prihlásiť do svojho účtu pomocou svojich nových prihlasovacích údajov.

1. Najprv sa musíte prihlásiť do svojho účtu, ktorý sa nachádza v pravej hornej časti domovskej stránky:
2. Potom sa prihláste pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla.
3. Dostanete sa na túto stránku, kliknite na záložku „Moje osobné údaje“:
4. V sekcii „Moje osobné údaje“ môžete upraviť všetky zadané polia
Chcete vykonať zmeny, ktoré nie sú dostupné týmto spôsobom?
Na nižšie uvedenú odpoveď „Našli ste odpoveď na svoju otázku“ odpovedzte č. Kontaktný formulár vám umožní požiadať nás o konkrétne úpravy vašich potrieb.

Problémy s pripojením môžu byť spôsobené niekoľkými faktormi:
? Chyba prihlasovacej stránky:
Možno sa pokúšate prihlásiť na nesprávnu stránku Cazeboo.
Napríklad, ak ste si vytvorili účet na Cazeboo.fr, budete sa môcť prihlásiť iba na Cazeboo.fr.
Preto nebude možné zadať objednávku na našich iných stránkach: Cazeboo.de / Cazeboo.es / atď…
Uistite sa teda, že sa pripájate na správnu stránku Cazeboo, na ktorej ste sa predtým zaregistrovali.
Upozornenie: Je dôležité, aby ste si vytvorili účet v krajine, do ktorej si prajete doručiť svoju objednávku.
Napríklad, ak žijete vo Francúzsku a chcete byť doručený do Francúzska, je dôležité vytvoriť si účet na webovej stránke Cazeboo.fr. V opačnom prípade vám nebude možné doručiť vašu objednávku do tejto krajiny.
? Chyba hesla:
Možno sa nemôžete prihlásiť kvôli chybe v hesle.
V takom prípade, ak si už nepamätáte svoje heslo alebo ste ho stratili, pozývame vás, aby ste prešli do časti „Potrebujem informácie o tom, ako funguje môj účet“, kde nájdete postup pri zmene hesla.

Áno, je úplne možné priradiť niekoľko adries k vášmu zákazníckemu účtu na Cazeboo. To vám dáva flexibilitu pri výbere rôznych dodacích adries v závislosti od vašich potrieb.

Cazeboo sa osobne zaväzuje chrániť všetky vaše osobné údaje. Používajú sa iba na účely bezpečného doručenia vašich produktov k vám.
V súlade so zákonom o ochrane údajov zo 6. januára 1978 máte právo kedykoľvek získať prístup k údajom, ktoré sa vás týkajú, opraviť ich alebo namietať.
Túto akciu je možné vykonať:
? Buď priamo na webovej stránke v časti „Môj účet“ a potom v časti „Moje osobné údaje“
? Buď napíšete nášmu zákazníckemu servisu, potom urobíme to, čo je potrebné podľa vašich požiadaviek.

Spoločnosť Cazeboo sa osobne zaviazala chrániť všetky vaše osobné údaje. Používajú sa iba na účely bezpečného doručenia vašich produktov k vám.
V súlade so zákonom o ochrane údajov zo 6. januára 1978 máte právo kedykoľvek získať prístup k údajom, ktoré sa vás týkajú, opraviť ich alebo namietať.
Túto akciu je možné vykonať:
? Buď priamo na webovej stránke v časti „Môj účet“ a potom v časti „Moje osobné údaje“.
? Buď napíšete nášmu zákazníckemu servisu, potom urobíme to, čo je potrebné podľa vašich požiadaviek.

Osobné údaje sú uchovávané po dobu 3 rokov od skončenia zmluvného vzťahu.

Platby a faktúry

Cazeboo sa obklopilo uznávanými partnermi vo svete platobných metód.
Všetky tieto rôzne spôsoby platby sú, samozrejme, bezpečné.
To nám umožňuje ponúknuť vám širokú škálu spôsobov platby!
Spôsoby platby podľa jednotlivých krajín:
Francúzsko:
Nákup možný na cazeboo.fr nasledujúcimi spôsobmi: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Okamžitý prevod (Fintecture)

Belgicko:
Nákup možný na cazeboo.be nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Írsko:
Nákup možný na cazeboo.ie nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luxembursko:
Nákup možný na cazeboo.lu nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Nemecko:
Nákup možný na cazeboo.de nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Rakúsko:
Nákup možný na cazeboo.at týmito spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Španielsko:
Nákup možný na cazeboo.es týmito prostriedkami: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugalsko:
Nákup možný na cazeboo.pt s nasledujúcimi prostriedkami: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Taliansko:
Nákup možný na cazeboo.it s týmito prostriedkami: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Holandsko:
Nákup možný na cazeboo.nl s týmito prostriedkami: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Poľsko:
Nákup možný na cazeboo.pl nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Dánsko:
Nákup možný na cazeboo.dk nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Fínsko:
Nákup možný na cazeboo.fi nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Švédsko:
Nákup možný na cazeboo.se nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovensko:
Nakupovať na cazeboo.sk je možné týmito spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovinsko:
Nákup možný na cazeboo.si nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Rumunsko:
Nákup je možný na cazeboo.ro týmito prostriedkami: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Lotyšsko:
Nákup možný na cazeboo.lv nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Litva:
Nákup možný na cazeboo.lt nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Maďarsko:
Nákup možný na cazeboo.hu nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Chorvátsko:
Nákup možný na cazeboo.hr nasledujúcimi spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Grécko:
Nákup možný na cazeboo.gr s nasledujúcimi prostriedkami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Česká republika:
Nakupovať na cazeboo.cz je možné týmito spôsobmi: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Všetky ich nájdete pri platbe a môžete si vybrať ten, ktorý vám najviac vyhovuje!

Viac informácií nájdete v našich VOP > Spôsoby platby.

Tento platobný systém momentálne neponúkame.
Momentálne sa o ňom uvažuje, ale momentálne nie je vo vašej krajine k dispozícii.
Viac informácií nájdete v našich VOP > Možnosti platby

Cazeboo vám ponúka dve platobné riešenia v niekoľkých splátkach:
- Paypal 4x
Máte možnosť platiť v 4 splátkach bez poplatkov vďaka Paypal. Vaša prvá platba bude vykonaná pri objednávke a posledná platba 3 mesiace po vašej objednávke.
Aké sú podmienky prijatia?
Podmienky oprávnenosti pre ponuku platby na splátky Paypal sú na ich uvážení. Môžete ich kontaktovať a určiť s nimi riešenia, ktoré máte k dispozícii.

Alma
Plaťte v 3 splátkach bez poplatkov kartou Visa alebo Mastercard vďaka Alme. V deň Vašej objednávky zaplatíte 1?3 zo sumy košíka. Potom, 30 dní po vašej objednávke, zaplatíte znova? zo sumy vášho košíka. Nakoniec, 60 dní po vašej objednávke, vám bude účtovaná zostávajúca suma.

Viac informácií nájdete v našich VOP > Spôsoby platby

Používanie služby PayPal je bezplatné.
Všetko, čo musíte urobiť, je vytvoriť si účet PayPal alebo použiť existujúci účet.
Potom budete presmerovaní do dialógového okna spravovaného službou Paypal, aby ste dokončili platbu.
Po vykonaní platby vám bude e-mailom zaslané potvrdenie o vykonaní tejto transakcie.
So službou Paypal nie je potrebné pri platbe za objednávku na našej stránke uvádzať svoje bankové údaje: vaše finančné informácie nie sú oznámené predajcovi.
Paypal šifruje a zabezpečuje vaše údaje a pôsobí ako sprostredkovateľ na vykonávanie vašich transakcií úplne bezpečným spôsobom.
Paypal ponúka podľa vlastného uváženia systém platby na 4 splátky. Odporúčame vám kontaktovať Paypal, aby ste zistili, či máte nárok na túto možnosť.

Fintecture je okamžité riešenie platby prevodom schválené Banque de France.
S Fintecture plaťte za svoje nákupy priamo z vašej zabezpečenej bankovej oblasti:
1-Vyberte svoju banku.
2-Identifikujte sa svojimi bežnými bankovými identifikátormi.
3-Overte transakciu.
4-Potvrďte transakciu na svojom mobile.
5-Vaša platba je potvrdená.

Hlavné výhody platby Fintecture pre vás:
? Nie ste obmedzený vo výške vašich nákupov a limity vašej kreditnej karty nebudú ovplyvnené.
? Nemusíte zadávať svoj IBAN ani údaje o svojej bankovej karte.
? Vaša objednávka bude vybavená okamžite (na rozdiel od klasického bankového prevodu).

Toto odmietnutie platby vám môžu potvrdiť dve fázy:
Ihneď po dokončení objednávky budete presmerovaní na stránku s upozornením na toto odmietnutie:
Do vašej e-mailovej schránky vám bude automaticky zaslaná správa potvrdzujúca, že transakcia je chybná.
V niektorých prípadoch môže vaša banka odmietnuť autorizáciu platby (nedostatok finančných prostriedkov, prekročenie bankového limitu, odmietnutie banky atď.)
Je zrejmé, že potom nemôžeme splniť objednávku bez vyriešenia situácie z vašej strany.

V týchto prípadoch vám odporúčame:
Identifikujte dôvody tohto odmietnutia.
Nájdite vhodné riešenie na vyriešenie dôvodov tohto odmietnutia.
Znova spustite novú objednávku s ohľadom na tieto dôvody (problém 3DS, bankový limit, nedostatok finančných prostriedkov atď.)
Môže existovať niekoľko dôvodov, prečo môže byť platba odmietnutá.
Budeme diskutovať o najbežnejších prípadoch a ako ich riešiť.

Pre bankové karty a platby cez Paypal:
Systém 3DS:
Cazeboo zabezpečuje všetky svoje transakcie prostredníctvom systému 3DS.
Tento bezpečnostný systém sa môže líšiť v závislosti od vašej bankovej inštitúcie: overovací kód, ktorý chcete zadať, banková aplikácia, ktorá vám pošle žiadosť o potvrdenie danej platby atď.

Ako to opraviť?
Budete musieť znova spustiť objednávku a pozorne sledovať proces 3DS poskytnutý vašou bankou, na ktorú vás presmerujeme.

Strop platieb cez internet:
Je možné, že vaša banka obmedzí váš limit nákupu online (počas daného obdobia a/alebo maximálnej výšky transakcie).
Niektoré možné prípady:
Uskutočnili ste niekoľko po sebe nasledujúcich nákupov v krátkom časovom období. Kumulatívna suma presahuje váš nákupný limit.
Objednávka, ktorú chcete dokončiť, presahuje váš limit.

Ako to opraviť?
Odporúčame vám kontaktovať svoju banku a potvrdiť dôvody odmietnutia platby.
V prípade potreby môžete požiadať svoju banku o zvýšenie limitu alebo počkať niekoľko dní s doobjednaním.
Tieto zmeny stropu nemusia byť okamžité.
Máte tiež možnosť použiť iný spôsob platby.

Odmietnutie rešpektovať transakciu vašej banky:
Na vysvetlenie tohto prípadu máme málo dôkazov.
Ako to opraviť?
Odporúčame vám kontaktovať svoju banku a potvrdiť dôvody odmietnutia platby.
Môžete nám o nich povedať na akýkoľvek užitočný účel, aby sme mohli v budúcnosti zlepšovať naše služby.

Nedostatok financií:
Pri finalizácii objednávky požiadame vašu banku o potvrdenie, že môžeme vyzdvihnúť sumu vašej objednávky.
Jedným z prípadov, ktoré môžu nastať, je nedostatok finančných prostriedkov v čase zadania objednávky. V týchto prípadoch vaša banka autorizáciu odmietne.
Ako to opraviť?
Skontrolujte prostriedky na účte použitom na transakciu.
V prípade potreby kontaktujte svoju banku.
Objednávku znova spustite hneď, ako vaša banka overí, že váš zostatok opäť neblokuje autorizáciu banky.

Čakajúca platba nastane, keď ste nedokončili platbu použitým spôsobom platby.
Možno ste napríklad nezadali bezpečnostný kód 3DS.
Tento prípad rýchlo prejde k odmietnutej platbe. Budete informovaní emailom. (pozri odmietnutie platby)

1. Ak chcete nájsť svoju faktúru, musíte sa najprv prihlásiť do svojho účtu Cazeboo pomocou poverení Cazeboo. Ak to chcete urobiť, musíte najskôr prejsť na prihlasovaciu stránku umiestnenú v hornej časti stránky s piktogramom znaku.
2. Potom zadajte svoje Cazeboo identifikátory (login a heslo).
3. Po prihlásení do svojho účtu kliknite na ikonu postavy (váš účet) vpravo hore a dostanete sa na stránku svojho účtu.
4. Potom kliknite na „Moje objednávky“, zobrazia sa všetky vaše objednávky uskutočnené v Cazeboo, kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ objednávky, na ktorú chcete faktúru
5. V sekcii „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ objednávky, pre ktorú chcete faktúru
6. Dostanete sa na túto stránku, stačí si stiahnuť faktúru

Ak chcete nájsť svoju faktúru, musíte sa najprv prihlásiť do svojho účtu Cazeboo pomocou svojich poverení Cazeboo. Ak to chcete urobiť, musíte najskôr prejsť na prihlasovaciu stránku umiestnenú v hornej časti stránky s piktogramom znaku.
Potom zadajte svoje Cazeboo identifikátory (login a heslo).
Po prihlásení do svojho účtu kliknite na ikonu osoby (váš účet) vpravo hore a dostanete sa na stránku svojho účtu.
Potom kliknite na „Moje objednávky“, zobrazia sa všetky vaše objednávky uskutočnené v Cazeboo, kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ objednávky, pre ktorú chcete faktúru.
V sekcii „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ objednávky, pre ktorú chcete faktúru.
Dostanete sa na túto stránku, stačí si stiahnuť faktúru.

Informácie o Cazeboo

Chceli by ste viac informácií o Cazeboo?
Pozývame vás, aby ste si prečítali informácie uvedené na nasledujúcich odkazoch:
Právne upozornenia
Naše záväzky
kto sme my

1. Vyhľadajte a vyberte si produkt, ktorý Cazeboo ponúka cez kategórie produktov alebo priamo cez vyhľadávací panel. Potom narazíte na jeho produktový list.
2. Pridajte tovar(y) podľa vlastného výberu kliknutím na „Pridať do košíka“.
3. Váš nákupný košík sa zobrazí vpravo, teraz môžete zadať objednávku (alebo pokračovať v nákupe, ak máte záujem o ďalšie produkty).
4. Zadanie objednávky vyžaduje vytvorenie užívateľského účtu (v prípade potreby si pozrite otázku „Ako si vytvoriť účet“), aby sme poznali dodaciu adresu, fakturačnú adresu a užitočné kontaktné údaje, aby si doručovateľ mohol naplánovať a zabezpečiť doručenie v dobrých podmienkach *
5. Stačí, ak nám oznámite, aký spôsob platby uprednostňujete na registráciu objednávky a my sa už môžeme postarať o všetko ostatné!
6. Obdržíte automatický email s potvrdením registrácie Vašej objednávky. Následne pristúpime k príprave a odoslaniu objednávky v priebehu nasledujúcich dní.
7. Priebeh vašej objednávky môžete sledovať vo svojej zákazníckej oblasti, časť „Moje objednávky“.
8. Po presmerovaní do sekcie „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť podrobnosti“ príslušnej objednávky.
9. Konečne budete mať prístup k sledovaniu vašej objednávky kliknutím na „Sledovať balík“.

Urobili sme vedomé rozhodnutie neponúkať vám telefónne číslo so zvýšenou sadzbou, na ktorom by ste nemuseli mať všetky odpovede na svoje otázky.
Snažíme sa:
? Na zverejnenie všetkých potrebných informácií online (jasné pokyny, technické vlastnosti, rozmery atď.)
? Odpovedať do 24 pracovných hodín na všetky vaše písomné žiadosti: písomné odpovede sú zvyčajne zdokumentované a presnejšie ako telefonická ústredňa.
? Zavolať našim zákazníkom späť, ak nám to pomôže lepšie splniť ich potreby. Ak to chcete urobiť, pošlite nám žiadosť prostredníctvom formulára odpovedaním nie na otázku nižšie: „Našli ste odpoveď na svoju otázku“

Cazeboo si predstavuje a vytvára svoje produkty s jediným cieľom splniť vaše potreby.

Už čoskoro:
Tento stav na našich produktoch znamená, že ich vrátenie na sklad je definované približným dátumom. Tieto informácie sú viditeľné na našich produktových listoch pod krátkym popisom.
V tomto prípade môžete využiť funkciu “Upozorniť ma”, aby ste boli upozornení, keď bude opäť na sklade, ak máte o produkt záujem. Ak chcete sledovať tento proces, pozývame vás, aby ste si prečítali naše často kladené otázky v časti „Ako používať systém upozornení na produkt, ktorý ponúka Cazeboo?“

Obeť jeho úspechu:
Vo všetkých prípadoch ide o produkty, ktorých zásoby sú vyčerpané. Položky, ktoré nie sú na sklade, sú potom označené ako „nedostupné“.
Tento produkt bude obnovený, ale momentálne nie je na sklade a zatiaľ vám nemôžeme poskytnúť dátum návratu na sklad.
Rovnako ako v predchádzajúcom prípade týkajúcom sa položiek „Už čoskoro“ môžete vytvoriť upozornenie, ktoré vás upozorní na jeho novú dostupnosť.
Niekedy je pravdepodobné, že určité produkty už nespĺňajú očakávania komunity Cazeboo.

V týchto prípadoch môžeme zastaviť výrobu určitých položiek, aby sme mohli ponúknuť nové rady, ktoré budú bližšie k vašim očakávaniam.
Vždy nás môžete kontaktovať, aby ste zistili, či bude tento produkt niekedy obnovený a ak to nie je plánované, môžeme vám ponúknuť rôzne alternatívy na podobné produkty.

Nedostupný produkt teda nie je možné objednať.
Ak vám však padne do oka nedostupný produkt, môžete byť upozornení, keď bude opäť na sklade.
Tu je postup, ako to dosiahnuť:
Ak to chcete urobiť, vyhľadajte model, ktorý chcete, potom narazíte na jeho produktový list.
Potom kliknite na tlačidlo „Upozorniť“ na produktovom liste.
Budete presmerovaní na prihlasovaciu stránku.

Na potvrdenie upozornenia sa musíte prihlásiť do svojho účtu Cazeboo. Ak potrebujete pomoc s vytvorením účtu, pozrite si nasledujúcu otázku: Ako vytvorím používateľský účet Cazeboo?

? Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo používané pre váš Cazeboo účet a kliknite na „Prihlásim sa“
? Ak ste novým používateľom Cazeboo: Kliknite na „Registrovať“ a vytvorte si účet Cazeboo.
Po prihlásení alebo registrácii sa otvorí táto stránka, ktorá potvrdí vytvorenie vášho upozornenia na produkt, o ktorý máte záujem.

Jediné, čo musíte urobiť, je počkať, o zvyšok sa postaráme my. Budeme vás informovať, akonáhle bude opäť na sklade!

Poznámka: V prípade, že produkt nebude opäť ponúkaný na predaj, budeme vás informovať hneď, ako sa o tom dozvieme.

Cazeboo si dáva záležať na tom, aby na nákup ponúkal iba produkty, ktoré sú na sklade.
Prednostný rezervačný systém vám umožňuje definitívne predobjednať produkty, ktoré vás zaujímajú, na ďalší príchod. Máte úplnú transparentnosť o odhadovaných časoch doručenia týchto produktov.
Konkrétne si stačí vybrať produkty, ktoré vás zaujímajú a pridať ich do košíka.
Predobjednávka nebola s Cazeboo nikdy jednoduchšia.
Viac informácií v našich VOP > Rezervovateľné produkty

Ak chcete predobjednať z Cazeboo, kliknite na tlačidlo „Predobjednávka“, ktoré je dostupné a viditeľné na produktovom liste:
Ak chcete potvrdiť svoju žiadosť o predobjednávku, musíte sa prihlásiť do svojho účtu Cazeboo:
Ak už máte účet: zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo používané pre váš účet Cazeboo a kliknite na „Prihlásim sa“.
Ak ste novým používateľom Cazeboo: kliknite na „Registrovať“ a vytvorte si účet Cazeboo.
Po prihlásení alebo registrácii dokončite svoju predobjednávku a zabezpečte si prioritnú rezerváciu pri budúcich príchodoch.
Potvrdzovací e-mail o vašej predobjednávke vám bude automaticky zaslaný. Jediné, čo musíte urobiť, je počkať, kým bude váš produkt opäť na sklade a doručený k vám domov! (Pošleme vám e-maily, aby sme vás informovali!)

Doručenie
5/9 dní

Bezpečné
platby

Doprava zdarma

Bezkontaktné
doručovanie

Bezpečná platba

Visa
Mastercard
PayPal
ApplePay
GooglePay

Vitajte v Cazeboo!

Cazeboo, ktorý sa špecializuje na online predaj moderného exteriérového príslušenstva, najmä terasových a záhradných krytov, si kladie za cieľ ponúknuť vám kompletnú ponuku na pridanie hodnoty do vášho exteriéru podľa najnovšie trendy na trhu za mimoriadne konkurencieschopné ceny!

Kvalita za správnu cenu! Toto je motto Cazeboo!

Všetky naše produkty boli premyslené a navrhnuté vo forme stavebnice.
Jednoduchá a rýchla inštalácia, zostavenie pergol, altánkov a prístreškov pre autá Cazeboo bude hračkou.

Všetky naše modely boli navrhnuté tak, aby spájali bezpečnosť a estetiku.

Cazeboo vám ponúka výber, ktorý splní všetky vaše želania a požiadavky: plátenná pergola, bioklimatická, záhradný altánok, prístrešok na auto, kiosk, ...
V Cazeboo robíme všetko pre to, aby ste boli spokojní!
Objavte tiež všetko naše príslušenstvo pre exteriér, ktorý vyzerá ako vy: plachta a náhradné strešné diely budú ponúkané na dokonalosť vášho projektu .

Na uľahčenie výberu máte na všetkých našich produktových listoch všetky technické informácie, podrobný popis produktu, ako aj vizuálnu situáciu.

Platby sú bezpečné a doručenie je zadarmo, takže zisk vezmite si to a dobre nakupujte!